U Novom Sadu postoji razliciti ucesnici saobracaju I gotovo svi se ne drze pravila nego ih krse Kako ko stigne: PESACI su najslabija, a poprilicno bahata sorta. Ne postuju semafor, nego I na crveno mrtvo ladni prelaze I to cesto sa svojom malom decom, ne gledaju kad prelaze ulicu nego iskacu kao samoubice, pretrcavaju bulevare u spicu, a pesacki na 20 metara. Posebna vrsta samoubice su deca na rolerima koji ne voze rolere po trotoaru, nego posred trake za kola, jer je put ravniji od trotoara. Onda idu biciklisti koji se zalecu po pesackim prelazima, isto prolecu na crveno, voze po putu ( a sa obe strane imaju biciklisticke staze), a nocu misle da su vozaci auta I motora supermeni I da svi vide u mraku neosvetljenog biciklistu???!!! Onda idu nafurani klinci na skuteru, saraju izmedju traka, vozi po liniji izmedju traka... A Onda ide specijalna vrsta novosadista ( smotano bahati vozac automobila)!!! Ne zna da se prestroji na semaforu, kad mu se upali zeleno on jos uvek razmisljao o prolaznosti zivota, kad se parkira zauzme dva mesta, ili blokira jednu traku jer boze moj( ukljucio Sam sva cetiri I bole men za sve ostale)! A Tek za pricanje mobilnim telefonom dok vozim polukruzno na semaforu! Ako neko ko cita ovaj komentar se bude prepoznao, neka se ne uvredi I neka pocne da se pridrzava pravila u saobracaju!
Zao mi je sto vidim da ima toliko mrznje prema svemu, pa sada i motociklistima.
Mnogi ovde samo pljuju po svemu samo da bi pljuvali.
Neko je rekao da ga nervira kada mu motocikl prodje u traku na semaforu? ZASTO covece bozji? Stani uz desnu stranu svoje trake i ostavi metar ispred svog vozila i zaustavne trake i problem resen. Ja tako radim i problema nemam.
Ima motocikala koji su dugacki kao i Smart (ili Seicento), zasto da zauzima jos jedno mesto vozilu i time produzava kolonu?
.
Problem saobracaja u gradu (ako izostavim bahatost, nepoznavanje propisa i nesigurnost vozaca) je usporenost sto rezultuje abnormalnim guzvama..
Smatram da je uzrokovana kaznjavanjem iznad 55 km/h (sto je potpuna budalastina), bezrazloznim ogranicenjima brzine na 50 na mestima gde tome nema mesta.
A najveci problem, po meni, je nepotrebno mnogo semafora, pa kako se volim nasaliti, Novi Sad ce uskoro promeniti ime u Semafor-grad. Da li to neko ne zna ili ima proviziju od javnih nabavki...jer kako mu padne napamet, zabode semafor.
.
I pesacki prelazi...na svakih sto metara? Neki veci gradovi nemaju toliko prelaza na kratkim rastojanjima kao mi, ali imaju drukcija resenja.
Pesak sam, biciklista i vozač automobila, ni k od kulture, kao pesak na pešačkom prelazu trudnice i roditelji sa decom prvenstvo mogu ostvariti samo motkom, zaista sramota.. A ne spominjati one koji ne rade svoji posao, da ne spominjem bulevar Evrope gde je ograničenje brzine još povećano kako bi pojedinci mogli lečiti komplekse. Lek jednostavan: podići svaki pešački u gradu poput onog kod dunavskog parka, zoneda isl. pa kad već nema semafora bar da ljudi mogu preci put bez posebnih mentalnih priprema za to..
Treba krenuti prvo od pešaka - ako ništa ne čuju, ni ne pogledaju da li nešto dolazi, i koliko puta sam na biciklu morao naglo da kočim ili izbegavam pešake koji su samo sišli sa trotoara ni ne pogledavši levo i desno. Pa kad te najbrojnije učesnike u saobraćaju dovedemo u red, onda će valja polako da se razvije svest i kod ostalih da uvek dobro pogledaju levo i desno pre nego što promene pravac kretanja...
Redovan sam ucesnik u saobracaju i imam iskljucivo motocikl zbog guzvi, jeftinog odrzavanja itd.
Nisam seo za volan barem 5 godina. Ono sto primecujem u saobracaju jeste da ima mnogo nervoznog sveta.
Kako vi gospodo na ovom portalu ocekujete da ja idem propisamom brzinom od 50km/h kada mi se u guzicu nabije automobil i vozi na manje od 2m iza mene.
Pa ja ako zakocim da propustim pesaka ili mi nesto iskoci, ovaj u atomobilu ce me samleti.
I sta ja moram da radim ? Pa da povecam brzinu da se oslobodim budale iza sebe koja ne razmislja sta se moze desiti.
Ovo je u 90% slucajeva sa kojima se redovno susrecem. Vozaci su nervozni, svuda negde zure i ne postjuju propise.
Jos su gori onih par idiota sto divljaju motociklima i nas 99% normalnih smo na losem glasu.
Takodje ovih dana primecujem da veliki broj motociklista strada jer ne osiguravaju kacigu. Nose je zbog kazni, a ne zbog sebe. Fali nam velika edukacija, svima redom ili ce se ovakav trend nastaviti.
meni jako smeta sto se provlace na prvo mesto na semaforu. lejn spliting nije dozvoljen u srbiji,to je nasilnicko ponasanje. a ni ne drze se jedne trake vec setaju trazeci prolaz izmedju. i onda kao ja ne gledam pa ga ne vidim, a on u 3 sec 2x predje sa leva na desno. meni treba duze da pogledam u retrovizor i pratim saobracaj ispred nego njemu da se nepravilno prestrojava. ako mu je do nase brige neka postuje pravila. znaci zmigavac, svetlo, i prestrojavanje gde ima mesta a ne lejn spliting
Vozim sa detetom bicikl po gradu i sav se ispresecam i okrecem glavu kao sumanut i silazimo sa biciklova kada prelazimo put - pesacki . Mora se jaaaako paziti govorim detetu na sve ucesnike u saobracaju . Imali smo situaciju na semaforu sin vidi zeleno i krece a ja gledam devojku u automobilu koja ima uslovno skretanje i koja okrece glavu u levu stranu i gleda da li joj dolazi auto iz tog pravca kako bi mogla skrenuti a pritom uopste NE GLEDA u semafor za pesake...tada ZAURLAUM IZ SVEG GLASA: "STOJ" i moje dete zakoci sva sreca u tom momentu ! Psovao sam glupu devojku naredna dva minuta dok su moji "pitomi"sugradjani me cudno gledali . Objasnjavao sam detetu jos dugo i objasnjavacu mu i uvek govoriti :"Polako i oprezno oko sebe gledati sve ucesnike u saobracaju" . Ljudi cuvajte te se!
Razumem ja motoraše. Nije lako sedeti na mašini koja može da piči 300 km/h a da ceo život moraš da voziš 80-100 km/h. Sedeti na takvoj trkalici prosto ih vuče da malo zapapre po gasu. Zato, onaj Mišeluk preorati da tamo ne mogu da se okupljaju i da nemaju odakle da kreću u jurnjavu. Ceo onaj prostor ograditi metalnim odbojnicima. Naći prostor van grada i napraviti pravu i kvalitetnu stazu na kojoj će moći da jure koliko im je volja. Ko želi da jurca kolima ili motorom, naplatiš mu dnevnu, mesečnu ili godišnju kartu pa neka se iživljava a kada se iživi onda da se u saobraćaju ponaša kako treba i po svim propisima i pravilima. Kada mu udari žuta minuta neka ode na stazu, izjurca se do mile volje pa kada uđe u grad neka štrika 50 km/h. Izgradnjom staze mogli bi i da voze trke tokom cele godine a ne da se jednom godišnje zatvara most. Svako ko želi da zuji po toj stazi pustiti ga, ali prvo potpiše papir da to radi isključivo na sopstvenu odgovornost, plati par stotina dinara za taj dan i neka zuji dok se ne use*e. Posle toga ako bude pravio gluposti u saobraćaju odrati mu kožu sa leđa od visine kazne. Ono, oderu mu kožu a ranu posole ako hoće da jurca kroz grad. Svaki put kada ga uhvate da jurca kroz grad jedna od kazni, pored novčane, da bude i 6 meseci zabrane vožnje po stazi.
Ti bajkeri koji ginu, voze bahato. Ja sam 15 godina vozio motor i nikad mi se nista nije desilo.. Ovi koji obilaze kolone, provlace se izmedju kola, kurce se na motoru, oni ginu i padaju.... To je evolucija, samo mi je zao neduznih ljudi koje povrede ti neoprezni bajkeri.
Gospodo, juče sam na Bulevaru oslobođenja u 15h video jednog motociklistu kako nenormalno ubrzava i juri niz Bulevar ka Autobuskoj. Policija je stajala preko puta Lutrije, ali oni nemaju način da ga zaustave niti da ga kazne. Ima kacigu (ne znaju ko je), registarska tablica savijena, ne vidi se, znači može da se divlja u po bela dana. Kad se ovo reši, verovatno će biti manje poginulih motociklista.
Ljudi ja se slazem da ima budala, okej ima ih dosta. Generalizacija je kada kazes proleteo mi je jedan ili 3 lika 200km/h i kazes svi motociklisti njih 20000 su kreteni.
Isto iz perspektive morocikliste. Treba li ka da to isto kazem za vozace automobila? Kad vas u kolima idari budala kolima onda je to konj a ako vas idari motociklista onxa su svi motociklisti idioti. Shvatate li paradoks?
Ono na sta ja zelim skrenuti paznju je da kad motorista dozivi udarac ili nepaznju vozaca automobila on pogine. Da li vi cenite ljudski zivot ili ste kao ostatak drustva bahati vozaci?
Stereotipi. To je najveci problem ovog drustva - motori su opasni i voze ih krimosi i neandertalci. U inostranstvu srecem zene koje voze motore od 200 konja. Drugi problem ovog drustva je generalizacija i spaljivanje vestica.
Ja sam imao dva idiota od kojih nisam mogao spavati. Sta mislite da ih podrzavam jer vozim isti motor??
Ovo drustvo u kompletu greba na lecenje. I dok se svi ne izlece nece se nista uraditi. Da probate voziti motor videli bi ste kolimo su i vozaci automobila bahati - toliko od mene.
Onima sto generalizuju i mrze sve motocikliste zelim da se opamete!
Prvo ograniciti kubikazu i godine zatim uvesti obaveznu garderobu za motocikliste mislim na zastitnu zatim zabraniti uvoz motora koji proizvode veliku buku oduzimati motore od vlasnika za prekoracenje brzine u grradu preko plus 30 i za tri dana nema vise ni jednog retarda na motoru
To je logicna posledica zakona dzungle koji ovde vazi vec nekoliko decenija. Sto si bahatiji, bezobrazniji, nenormalniji i glasniji to bolje prolazis u ovoj septickoj jami, dok su normalni ljudi skrajnuti, dosadni, jadni i naivni. A sa ovim naprednim idiotima sve to ce dobiti jos vece razmere.
Провлачење између возила и слалом је улећање из једног у други мртви угао возача. И онда се чуде када их неко покупи кад мења траку... Схватите да је ваш одраз у ретровизору много мањи него код аута, а да улећање у мртве углове не помаже да будете видљивији у саобраћају.
@Radi
Na Bulevaru Evrope saobraćajci dosta često zaustavljaju radarom. Bio sam prisutan kad je policajac zaustavljao motor trkalicu, a motoras projutio pored saobracajca takvom brzinom da je ovom pala šapka sa glave. Ne sisaju oni njih 5%. Samo policajac na motoru moze zaustaviti motoraša.
Ono što je vidan napredak je što više nema vožnje na zadnjaku kao što je pre bilo. Vožnja na zadnjaku je nasilnička vožnja I kao takva se kažnjava. Eto, bar nešto.
Najbolji savet koji mogu dati tebi i ostalim motorašima jeste da kad se vozite po Novom Sadu shvatite da niste na severu Italije i da se u skladu sa tim i prilagodite uslovima i temperamentu ostalih učesnika u saobraćaju.
Provlacenje izmedju vozila nije dozvoljeno a motorciklisti misle da jeste.
Motorciklista nema pravo da ocekuje nikakvu prednost koja nije definisana zakonom.
Saobracajna kultura?! Onako kako se dele diplome po falultetima tako se dele i polaze za vozacku dozvolu. Do pre nekoliko godina vam je glavno pravilo bilo ,,jel ti mene vidis". To sam cuo i od majmuna kod satelitske pijace koji se ukljucivao sa sporednog puta. Takvi su stasalii i svoju mladuncad isto tako edukovali. I eto vam rezultat. Sindrom princeva i princeza je kriv.
Primeri
Malo je onih motociklista koji su stradali ( direktno) tudjom greskom Svaki motocikli preko 50 ccm 3 smatra se motornim vozilom . Sva pravila koja vaze za cetvorotockase vaze i za motocikle i njihove vozace koji ih u 95 % slucajeva krse na drasticne nacine. Prekoracenja brzine su najcesci uzrok nezgoda. Necu da kazem da su svi bahati ali ......
Stojim na raskrsnici vozac motocikla provlaci se izmedju vozila ( ZABRANJENO ) i osteti coveku auto BANALNOST ali nepostovanje propisa. Ides preko mosta Slobode zaledis se se kad pored tebe prleti motocikli levom deskom ili zaobilaznom trakom bez razlike brzine i preko 200 km/h . Kako da reagujes, da ga vidis kad u jednoj sekundi preleti i preko 60 metara a neretko i vise. Da ima bahatih vozaca ima kamiona i putnickih vozila ima ali kad neko VOZNJOM NA PREDNJEM TOCKU UBIJE DETE NA PESACKOM PRELAZU!!!!!!! POSTUJETE PRAVILA SAOBRACAJA , OGRANICENJA BRZINE I NECETE IMATI PROBLEMA . PRAVILA SU ISTA ZA SVE 50 KM/h u gradu .
Na Bulevaru Evrope nocu ludujete sa motorima i sad cu JA da tome stanem na kraj ako Policija ne uradi nista. Mi tu zivimo spavamo i oni luduju urlaju motori i nemojte mi reci, da niste to videli pocev od Miseluka i gde god im je ravna crta.
Znaci najrigoroznije cemo zaustavljati motoriste koji nocu luduju na B.Evrope jer Policija NE radi ama bas nista da ih kaznjava. Kasarna postavlja semafor jer niko ne postuje znak za Pesacki. I siguran sam da ce i kasneje da prolete sa motorima nocu. Sve dok neko ne pogine.
Jucer isto tako na Kornelija Stankovica stanem da prodju 2 curice kad tip iza mene u Citroenu predje me i proleti i za 10 cm skoro skine jednu od njih. Sustigao sam ga na Buelvaru Evrope i znate koja je reakcija? Prvo gleda dali je fizicki jaci od mene pa ona psuje preti itd. Kad se zaletim pa zabijem u te Citroen kante rezace ga skupa sa plastikom. Dosta vise divljanja dosta ubijanja i unistavanja deci zivota sa ranjavanjem. Kad ce Policija da pravi raciju kao nekad na Miseluku? Stanite na kraj i pocetak Bulevara Evrope nocu i hapsite i oduzimajte motore divljacima.
Ako se motorista provlači između kolone vozila koja stoje, time:
- smanjuje gužvu - ne povećava kolonu. Na semaforu će svakako krenuti puno brže od kola, pa neće ni tada zadržavati i usporavati.
- ne ugrožava ni sebe, ni vozače kola, osim ako reše da otvore vrata bez gledanja, ili skrenu bez gledanja i žmigavca, što svakako ne bi trebalo raditi.
Vožnja između vozila u pokretu je kod nas previše rizično. Ima zemalja gde je vozačka kultura takva da je to bezbedno (i dozvoljeno), ali srbija to nije.
kad je ovako u nasem gradu gde nema dvorista bez bicikla i gde se bajs masovno koristi kako li je drugde, dal su krivlji vozaci il klinci sa zujalicama, momci na masinama- neznam, jedni druge pluju a istina je da je mnogo nervoznih i kratkih fitilja na obe strane, realno i da divljas sa kraja na kraj par minuta umuvas, vredi li to glave,ruke,noge, robije, svako leto ista prica.
Kao vozač sam siguran da su motociklisti nevine žrtve zlih nas za volanom bez ručica. Mi smo zli, a dvotočkaši prolaze na raskrsnicama između automobila i time dođu na "pol poziciju" sa koje lakše krenu u jurcanje... Svaka čast touring motociklistima, oni stanu na za njih predviđeno jedno mesto, kako na parkingu tako i na semaforu. Kada je jedna žena sa detetom pitala policijskog službenika: "Zašto smeju da odvrnu auspuhe sa motora?" policijski službenik je odgovorio: "Ja sam hteo da ih kaznim pa su me snimili i okačili na Jutjub pa sam imao problema u službi", tako da nema govora o krivcima na četiri točka. Mora da je i ono dete na rolšuama isto krivac motociklisti koji je bio neki "dobrica na zadnjaka". Ne želim da ginu, već da počnu da poštuju propise saobraćaja - do 50 km/h u naseljenom mestu, do 80 km/h na Mostu Slobode, bez preticanja na punoj liniji, bez vožnje motocikala sa belim tablicama po stazama za bickl i bicikl sa motorom, itd. Primenite propise!
Iz ugla motocikliste koji vozi sportski brzi motor. Ako ignorisemo budale na motoru kojih ima jednako koliko i vozaca kola i uzmemo da kola ima mnogo vise - ovde kod nas je gotovo nemoguce preziveti - poseb o u vradskoj voznji. Zato savetujem ljudima da ne voze u gradu - previse je kretena na 4 tocka.
Primer jedan - stanem pesaku na bulevaru a kamion proleti 80km/h u ludackom manevru - videvsi mene u poslednjem casu skrenuo je ali sad je tu bio pesak pa je to izgledalo jos ludje.
Primer dva - devojka na pesackom na crveno iskace ispred mene. Imao sam izbor da udarim u banderu, u 10 pesaka ili u nju. Isao sam 50km/h. Pritisnuo sam kocnicu ko manijak jer mi je iskocila na par metara propeo se na prednji tocak zahvalio bogu sto niko nije poginuo.
Primer tri. Slalom ludaci. Ovo je svakodnevno. Konstantna opasnost smrti. To su idioti koji se provlace duplom brzinom od dozvoljene i nista ne gledaju.
Primer cetiri. Smetas mi. Zaista se trudim da ostanem priseban ali ovih ima milion u gradu. Njima uvek smetas jer se oni osecaju jaci od tebe jer voze kola.
Zato i ne vozim po gradu. Ovo pisem samo zato da edukujem malo ljude da vide da ima i normalnih ljudi na tim ljutim masinama. Ali sumnjam da ce se situacija na putu ikad promeniti.
To sto na motorima ima ludaka, budala, klinaca, idiota. To treba zahvaliti bolesnom drustvu. Nikakvim aufoskolama i nikakvoj kontroli policije. Ja prvi sam za kontrolu i auta i motora. Zato nam i setaju klinci sa oruzjem i upucavaju se po centru
Krajnje je vreme da počnu da kažnjavaju za razgovor na mobilnom. Dnevno vidim 2-3 puta na bulevaru da neko oko mene priča i "kao" vozi. Previše ljudi ima dozvolu.
Vozim svakodnevno bicikl, motor I auto. Nije mi to profesija. Moram reci da biciklisti misle da imaju prednost u odnosu na sve ucesnike, pa cak I na pešake. Motociklisti prolaze izmedju kolone koja ceka I to nervira vozace automobila, s pravom. Koliko god motociklista bio pazljiv, moze stradati ako vozac auta ne brine. Svi moraju brinuti vise na sebe I na druge.
Pored samih motociklista, veliki deo krivice snose i vozači. Velik procenat njih nemaju naviku voditi računa o dvotočkašima.
Imao sam priliku voziti po severu Italije - gde su svi u neko vreme vozili bilo motor, skuter, ili bicikl (obično sva tri sokoćala). Ni jedna rizična situacija posle nekih 1000 pređenih km po gradovima, magistralama i auto putevima. Tamo je normalno i da se motori provlače između kola, pravi se manja gužva i obično se čude ako to ne radiš.
Sa druge strane, nema otvaranja vrata bez pogleda u retrovizor, promene trake, skretanja, ili položaja u traci bez provere retrovizora i žmigavaca. Velika većina vozi brzo, ali dobro i bezbedno.
Naravno, vožnja 2x preko ograničenja je sumanuta i nerealno je očekivati da te neko tada vidi i ne ugrozi, ali čak i sa vožnjom po ograničenju, gotovo pri svakoj vožnji po NS barem jednu situaciju doživim da me vozilo ne propusti. Čak i na biciklu, koji teško može postići preko 35 km/h po ravnom u gradu. Čak i pri vožnji kolovozom, o uključenju sa strane (biciklistička staza) da ne pričam.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Manjak saobraćajne kulture u Novom Sadu, sve češće stradaju motociklisti
Autor: Dnevnik
Novi Sad
•18.06.2017.
•07:11 > 06:18
Komentari 34
Jludz
Ako
Brod
Mnogi ovde samo pljuju po svemu samo da bi pljuvali.
Neko je rekao da ga nervira kada mu motocikl prodje u traku na semaforu? ZASTO covece bozji? Stani uz desnu stranu svoje trake i ostavi metar ispred svog vozila i zaustavne trake i problem resen. Ja tako radim i problema nemam.
Ima motocikala koji su dugacki kao i Smart (ili Seicento), zasto da zauzima jos jedno mesto vozilu i time produzava kolonu?
.
Problem saobracaja u gradu (ako izostavim bahatost, nepoznavanje propisa i nesigurnost vozaca) je usporenost sto rezultuje abnormalnim guzvama..
Smatram da je uzrokovana kaznjavanjem iznad 55 km/h (sto je potpuna budalastina), bezrazloznim ogranicenjima brzine na 50 na mestima gde tome nema mesta.
A najveci problem, po meni, je nepotrebno mnogo semafora, pa kako se volim nasaliti, Novi Sad ce uskoro promeniti ime u Semafor-grad. Da li to neko ne zna ili ima proviziju od javnih nabavki...jer kako mu padne napamet, zabode semafor.
.
I pesacki prelazi...na svakih sto metara? Neki veci gradovi nemaju toliko prelaza na kratkim rastojanjima kao mi, ali imaju drukcija resenja.
Da_
@ Maxa
jova limanac
Maxa
Nisam seo za volan barem 5 godina. Ono sto primecujem u saobracaju jeste da ima mnogo nervoznog sveta.
Kako vi gospodo na ovom portalu ocekujete da ja idem propisamom brzinom od 50km/h kada mi se u guzicu nabije automobil i vozi na manje od 2m iza mene.
Pa ja ako zakocim da propustim pesaka ili mi nesto iskoci, ovaj u atomobilu ce me samleti.
I sta ja moram da radim ? Pa da povecam brzinu da se oslobodim budale iza sebe koja ne razmislja sta se moze desiti.
Ovo je u 90% slucajeva sa kojima se redovno susrecem. Vozaci su nervozni, svuda negde zure i ne postjuju propise.
Jos su gori onih par idiota sto divljaju motociklima i nas 99% normalnih smo na losem glasu.
Takodje ovih dana primecujem da veliki broj motociklista strada jer ne osiguravaju kacigu. Nose je zbog kazni, a ne zbog sebe. Fali nam velika edukacija, svima redom ili ce se ovakav trend nastaviti.
mirko
Meksikanac
evgenije
pedja
dzungla
Jaja
Lyman Zerga
Png
Boki
Isto iz perspektive morocikliste. Treba li ka da to isto kazem za vozace automobila? Kad vas u kolima idari budala kolima onda je to konj a ako vas idari motociklista onxa su svi motociklisti idioti. Shvatate li paradoks?
Ono na sta ja zelim skrenuti paznju je da kad motorista dozivi udarac ili nepaznju vozaca automobila on pogine. Da li vi cenite ljudski zivot ili ste kao ostatak drustva bahati vozaci?
Stereotipi. To je najveci problem ovog drustva - motori su opasni i voze ih krimosi i neandertalci. U inostranstvu srecem zene koje voze motore od 200 konja. Drugi problem ovog drustva je generalizacija i spaljivanje vestica.
Ja sam imao dva idiota od kojih nisam mogao spavati. Sta mislite da ih podrzavam jer vozim isti motor??
Ovo drustvo u kompletu greba na lecenje. I dok se svi ne izlece nece se nista uraditi. Da probate voziti motor videli bi ste kolimo su i vozaci automobila bahati - toliko od mene.
Onima sto generalizuju i mrze sve motocikliste zelim da se opamete!
Rade
DonJuan
Микица
permeso di sogiorno
pe$ak
Na Bulevaru Evrope saobraćajci dosta često zaustavljaju radarom. Bio sam prisutan kad je policajac zaustavljao motor trkalicu, a motoras projutio pored saobracajca takvom brzinom da je ovom pala šapka sa glave. Ne sisaju oni njih 5%. Samo policajac na motoru moze zaustaviti motoraša.
Ono što je vidan napredak je što više nema vožnje na zadnjaku kao što je pre bilo. Vožnja na zadnjaku je nasilnička vožnja I kao takva se kažnjava. Eto, bar nešto.
dule
Najbolji savet koji mogu dati tebi i ostalim motorašima jeste da kad se vozite po Novom Sadu shvatite da niste na severu Italije i da se u skladu sa tim i prilagodite uslovima i temperamentu ostalih učesnika u saobraćaju.
Pedja
Motorciklista nema pravo da ocekuje nikakvu prednost koja nije definisana zakonom.
Nervirach
Perica
Malo je onih motociklista koji su stradali ( direktno) tudjom greskom Svaki motocikli preko 50 ccm 3 smatra se motornim vozilom . Sva pravila koja vaze za cetvorotockase vaze i za motocikle i njihove vozace koji ih u 95 % slucajeva krse na drasticne nacine. Prekoracenja brzine su najcesci uzrok nezgoda. Necu da kazem da su svi bahati ali ......
Stojim na raskrsnici vozac motocikla provlaci se izmedju vozila ( ZABRANJENO ) i osteti coveku auto BANALNOST ali nepostovanje propisa. Ides preko mosta Slobode zaledis se se kad pored tebe prleti motocikli levom deskom ili zaobilaznom trakom bez razlike brzine i preko 200 km/h . Kako da reagujes, da ga vidis kad u jednoj sekundi preleti i preko 60 metara a neretko i vise. Da ima bahatih vozaca ima kamiona i putnickih vozila ima ali kad neko VOZNJOM NA PREDNJEM TOCKU UBIJE DETE NA PESACKOM PRELAZU!!!!!!! POSTUJETE PRAVILA SAOBRACAJA , OGRANICENJA BRZINE I NECETE IMATI PROBLEMA . PRAVILA SU ISTA ZA SVE 50 KM/h u gradu .
Radi
Znaci najrigoroznije cemo zaustavljati motoriste koji nocu luduju na B.Evrope jer Policija NE radi ama bas nista da ih kaznjava. Kasarna postavlja semafor jer niko ne postuje znak za Pesacki. I siguran sam da ce i kasneje da prolete sa motorima nocu. Sve dok neko ne pogine.
Jucer isto tako na Kornelija Stankovica stanem da prodju 2 curice kad tip iza mene u Citroenu predje me i proleti i za 10 cm skoro skine jednu od njih. Sustigao sam ga na Buelvaru Evrope i znate koja je reakcija? Prvo gleda dali je fizicki jaci od mene pa ona psuje preti itd. Kad se zaletim pa zabijem u te Citroen kante rezace ga skupa sa plastikom. Dosta vise divljanja dosta ubijanja i unistavanja deci zivota sa ranjavanjem. Kad ce Policija da pravi raciju kao nekad na Miseluku? Stanite na kraj i pocetak Bulevara Evrope nocu i hapsite i oduzimajte motore divljacima.
Relja
- smanjuje gužvu - ne povećava kolonu. Na semaforu će svakako krenuti puno brže od kola, pa neće ni tada zadržavati i usporavati.
- ne ugrožava ni sebe, ni vozače kola, osim ako reše da otvore vrata bez gledanja, ili skrenu bez gledanja i žmigavca, što svakako ne bi trebalo raditi.
Vožnja između vozila u pokretu je kod nas previše rizično. Ima zemalja gde je vozačka kultura takva da je to bezbedno (i dozvoljeno), ali srbija to nije.
deda
/
uklapate se u mulj drustva koji prozrokuje ovakve tragedije.
isto tako sebe predstavljaju da su bezgresni i vozaci cetvorotockasa, biciklova i pesaci.
cak se majke sa kolicima uklapaju u profil problematicnih ucesnika
los je narod
Radojica
Boki
Primer jedan - stanem pesaku na bulevaru a kamion proleti 80km/h u ludackom manevru - videvsi mene u poslednjem casu skrenuo je ali sad je tu bio pesak pa je to izgledalo jos ludje.
Primer dva - devojka na pesackom na crveno iskace ispred mene. Imao sam izbor da udarim u banderu, u 10 pesaka ili u nju. Isao sam 50km/h. Pritisnuo sam kocnicu ko manijak jer mi je iskocila na par metara propeo se na prednji tocak zahvalio bogu sto niko nije poginuo.
Primer tri. Slalom ludaci. Ovo je svakodnevno. Konstantna opasnost smrti. To su idioti koji se provlace duplom brzinom od dozvoljene i nista ne gledaju.
Primer cetiri. Smetas mi. Zaista se trudim da ostanem priseban ali ovih ima milion u gradu. Njima uvek smetas jer se oni osecaju jaci od tebe jer voze kola.
Zato i ne vozim po gradu. Ovo pisem samo zato da edukujem malo ljude da vide da ima i normalnih ljudi na tim ljutim masinama. Ali sumnjam da ce se situacija na putu ikad promeniti.
To sto na motorima ima ludaka, budala, klinaca, idiota. To treba zahvaliti bolesnom drustvu. Nikakvim aufoskolama i nikakvoj kontroli policije. Ja prvi sam za kontrolu i auta i motora. Zato nam i setaju klinci sa oruzjem i upucavaju se po centru
Hm
saobracajac
Relja
Imao sam priliku voziti po severu Italije - gde su svi u neko vreme vozili bilo motor, skuter, ili bicikl (obično sva tri sokoćala). Ni jedna rizična situacija posle nekih 1000 pređenih km po gradovima, magistralama i auto putevima. Tamo je normalno i da se motori provlače između kola, pravi se manja gužva i obično se čude ako to ne radiš.
Sa druge strane, nema otvaranja vrata bez pogleda u retrovizor, promene trake, skretanja, ili položaja u traci bez provere retrovizora i žmigavaca. Velika većina vozi brzo, ali dobro i bezbedno.
Naravno, vožnja 2x preko ograničenja je sumanuta i nerealno je očekivati da te neko tada vidi i ne ugrozi, ali čak i sa vožnjom po ograničenju, gotovo pri svakoj vožnji po NS barem jednu situaciju doživim da me vozilo ne propusti. Čak i na biciklu, koji teško može postići preko 35 km/h po ravnom u gradu. Čak i pri vožnji kolovozom, o uključenju sa strane (biciklistička staza) da ne pričam.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H